måndag 12 februari 2018

Om resan och veckans första dag

Hej på er! Som jag skrev i torsdags har jag spenderat en långhelg uppe i Norrland. Allt blev inte som planerat på grund av en olycka i slalombacken, men om man försöker bortse från det, hade vi det riktigt bra. F återhämtar sig nu och det är viktigast! ♡ Vi hann åka slalom, njuta av snön som fanns i mängder, köra snöskoter, hälsa på vänner, äta gott och bada bastu. Gillar verkligen stället - och resesällskapet förstås!

Kom till Vasa tidigt i morse och for på föreläsning till 10.15. Efter lunchen for jag till Idas för att kolla skidskytte och repriser från nattens slope style, sedan vidare till Tritonia en sväng. Jag och Pio var och handlade mat och fixade sen en riktigt god middag. I kväll har jag varit på gymmet och kört TBC. Första gången jag testade det passet, grymt kul faktiskt!
Nu ska jag fixa lite kvällsmål och kolla ett serieavsnitt. Ha det gott!

Fotade inte alls mycket i helg - ett tecken på att jag kopplat av från sådant i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar