torsdag 22 februari 2018

Min onsdag + håret

God morgon! Vaknade i dag av att det var ljust i rummet och tänkte att jag nog sovit länge. Eh, vänta: 07.30 var klockan.. Men det innebär egentligen två riktigt positiva saker. 1. Det håller verkligen på att bli ljusare tider! 2. Jag har mer tid (än planerat) den här morgonen - och om man ändå är pigg så är det ju win-win.

I går var jag i skolan från 10.15 till 16.30. Hade praktikinfo, matte och info om magisterstudier. Stannade sen kvar för att jobba med lite uppgifter - mitt i hockeytiden dessutom?! Kunde i alla fall följa med liveuppdateringen, så därmed hade jag lite koll på läget. Väl hemma igen blev det middag och sen intensiv stickning. Var också och handlade lite och sen kom tjejerna hit på kvällsste. Så mysigt att sitta och prata om allt möjligt, tiden bara rusade i väg! Nu ska jag fixa frukost och sedan dra till Tritonia. Ha en bra dag, alla!

Ja, just det: bilderna är efter-bilder på hur mitt hår blev. Det är ganska likt mitt "sommarhår", vilket också var tanken. Hur bra är inte Johanna?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar