torsdag 8 februari 2018

Dags att dra till fjällen

Hej på er, hoppas dagen varit bra så här långt! I går hade jag bara en lektion mellan 14.30 och 16. Skönt på ett sätt, men också lite långtråkigt om man inte har några andra planer. Började i alla fall morgonen med ett bra gympass och sen fixade jag på i lägenheten, åt lunch och ställde mig för skolan. Gick dit lite tidigare, för att bland annat lämna in en praktikblankett. Pio skjutsade mig till bussen efteråt, åkte nämligen hemhem redan i går. Orsaken till det är att jag åker till Svanstein i dag med Antons familj. Vi kommer vara där över helgen och jag ser verkligen framemot det! Planerna är att åka slalom, njuta av naturen där, koppla av och ha det mysigt.

Lite bilder: Från gårdagens gympass / Pinteresthäng / morgonens promenad / dagens lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar