torsdag 18 januari 2018

Tjuvstartar helgen

Trevlig torsdag på er! Endast 30 minuter återstår av den här skolveckan - terminen mjukstartar alltså med en ledig fredag. Inte mig emot. Kommer också åka hemhem redan i eftermiddag, eftersom jag har en hel del att göra där.

I går ägnade jag en stor del av dagen åt studierna. På kvällen var jag ganska trött, men trotsade det och cyklade i väg till gymmet. Det är nog ytterst sällan man ångrar ett sådant beslut! Fick i hop ett bra pass och en massa energi också efteråt. Innan läggdags hann jag sedan fixa en hemuppgift och läsa en bra bok. Fint så!

Inläggets första bild publicerade jag i går på instagram, med texten: "Vintern i all ära, men oj vad jag ändå skulle föredra det här i dag ☀️🌊". Kan nog konstatera att jag skulle föredra det i dag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar