måndag 22 januari 2018

Hej måndag

Och hej på er! Min dag började på bästa sätt med en lugn morgon här i Vasa. Vaknade rätt så utvilad vid 8-tiden, åt frukost och fixade mig i ordning. Därutöver hann jag stretcha och läsa en stund. Eftersom jag ännu hade tid över, valde jag att gå till skolan i stället för att cykla - skönt!

Själva skoldagen pågick från 10.15 till 16.30. På eftermiddagen gick det lite tungt och motivationen till att lära sig om hur man kopplar led-lampor, var väldigt låg. Gick hem via butiken och handlade lite mat, fixade middag och nu har jag vilat en stund. Snart ska jag cykla i väg och spela volleyboll. Kölden känns inte alltför lockande, men det är alltid värt det efteråt!
Hoppas ni har en bra måndag och om den är lite av en berg-och-dalbana (som min tycks vara), så är det helt okej ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar