torsdag 25 januari 2018

En onsdag med klass

(Skulle ha publicerats i går.)

Hej från bussen på väg hemåt! Ja, ni läste rätt - rekordkort studievecka det här! Den här dagen hade vi inte heller några lektioner, men jag hade i stället annat på schemat. På förmiddagen besökte jag och mina smakråd Boutique Beauty, för att prova ut brudklänningar. Det var verkligen så roligt - och ännu roligare var det att jag troligtvis hittat the one. Hade två absoluta favoriter, men nu är jag nästan helt säker på vilken det blir. Spännande!

Efter provtillfället fixade jag ett par saker på stan och köpte med mig en sallad till lunch. Cyklade hem en stund för att äta och byta om innan jag drog till gymmet. Så skönt att träna på eftermiddagarna då det oftast är mycket lugnt där!

Hemhemma borde jag vara kring 19, så får se vad jag hinner med i kväll. Ha en fortsatt fin dag och passa på att sprida lite extra glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar