onsdag 20 december 2017

Jullovsuppdatering

God morgon på er! Vad har hänt den senaste veckan då? I torsdags pluggade jag fysik hela förmiddagen, först hemma i lägenheten och sen vid Tritonia - för att ta ut de sista av stället innan jul. På eftermiddagen mötte jag upp Sofie och Elin på stan. Så mysigt att prata i kapp om vad som hänt sen sist. Efteråt gick jag vidare en stund i jakt på en julfestoutfit och resten av kvällen ägnades åt tentläsande. På fredag lunchade jag med klassen, skrev tenten och tog sen ett efterlängtat jullov. Packade i hop mina saker och åkte hemhem med Pamela.

Helgen gick ut på julklappsshopping (nästan det sista, lovar), julmiddag med cirka 250 andra (så bra kväll), adventsandakt, födelsedagsfirande och säkert en massa annat som inte dyker upp nu. I går och på måndag jobbade jag morgon, i dag har jag kvällsskift. Mellan skiften har jag gymmat, gått på stan, bakat julgodis och kollat Friends med Anton. Nu är det dags att ursäkta den långa utläggningen och gå och äta frukost. Vill helst också få något uträttat innan jag drar till jobbet.

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar