måndag 4 december 2017

Helgen + min måndag

God kväll på er! Helgen innehöll en hel del kalasande. I fredags fyllde Anton år och det firade vi med date på Mr. Banks, glass och myskväll. På lördagen var det städning, julpyntande, festfixande och julfilm som gällde. På söndag började jag dagen med ett löpträningspass, sen vanliga söndagssysslor och födelsedagskalas på kvällen. Med andra ord: en riktigt mysig helg (, känner att jag överanvänder det ordet).

I dag hade jag ett övningspass och en föreläsning på förmiddagen, drog sen till Tritonia för att plugga. En promenad längs stranden hann jag också med innan solen gick ner. Nu ska vi om en stund åka och veckohandla och sen vidare på volleyboll.

Ja, jag fick också hem en bok jag beställt. Jag känner att perfektionisten inom mig kunde behöva lite hjälp på traven, och det tror jag den här boken kan bidra med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar