måndag 20 november 2017

20.11.2017

Skriver datumet och hamnar dubbelkolla efteråt. Är det verkligen redan den tjugonde? Ja, tydligen. En del av mig tänker, "YES, riktigt snart är det december" och en annan, "hur ska jag ens i teorin hinna med allt innan jul?"... Men det blir nog bra, man får försöka hinna bara. Dessutom är det ju så otroligt mysigt med jul och allt vad det innebär - så det är nog en motivationsfaktor i sig.

Den här måndagen började med morgongröt och -promenad. Gick in till centrum på lite ärenden och höll till där tills jag for till ÅA på lunch. Vi fixade på ett grupparbete och hade sedan textilslöjd hela eftermiddagen. I kväll har jag gjort uppgifter och spelat volleyboll. Det sistnämnda är nog alltid en höjdpunkt, så otroligt kul var det i dag också. Nu ska jag varva ner och söka mig i säng. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar