lördag 21 oktober 2017

Latest days

Hej på er, här kommer lite om de senaste dagarna. I onsdags började jag morgonen med ett gympass. Efter att ha duschat och ställt mig for jag till Mirjams med Ida och Elsa. Där pluggade vi arter, åt tortillas och bara hade det mysigt. Vid 14.30 hade vi föreläsning vid ÅA och genast efter det åkte jag hemhem med E&D. På kvällen hade vi tjejkväll vid Linas - så roligt att äntligen få träffa henne och bebisen. En sådan underbar, liten en! ♡

I torsdags var jag till stan en sväng med Anton, bakade till förlovningskalas, pluggade arter och var på kvällspromenad. I går var jag på gym från morgonen och sen fixade jag mest på där hemma. Senare på eftermiddagen ställde vi oss och for på förlovningsfotografering med duktiga Michaela. Resten av kvällen spenderade vi med glass och film - fredagen till ära.

I skrivande stund sitter vi i bilen på väg till Oulu. Med oss har vi Fanny och Aron och dagens planer är i alla fall att shoppa och se oss runt i staden. Mys! Ha en bra lördag, alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar