måndag 2 oktober 2017

Hej oktober

Och hej på er! Först tänkte jag berätta lite om min helg. I lördags spenderade vi dagen med Henna, Roger och Sander som var på besök hos oss. Vi firade min födelsedag i efterskott, lekte och åt tacos. På kvällen var jag och Anton på ungdomssamling, vilket var riktigt trevligt. På söndagen for jag till Antons på lunch, sen umgicks vi där, var till bön och på kaffe till hans fammo och faffa. På kvällen åkte jag tillbaka till Vasa med Emma och Dankko. Hann fixa lite uppgifter, köra ett träningspass och äta kvällsmål innan läggdags.

I dag vaknade jag tidigt och hann därför checka av en del saker innan skolan. Hade sen lektioner från 10.15 till 16. Väl hemma åt vi middag och sen for jag och Pio på gym och vidare för att veckohandla. En bra start på veckan, skulle jag vilja påstå.

Ja, i brist på en massa bilder får ni se min födelsedagsmiddag, som borde vara ovisad här på bloggen. Anton bjöd på Strampendejt och det var om möjligt ännu godare än vad det ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar