tisdag 19 september 2017

Kikar in och säger hej

..mitt i en rätt så fullbokad tisdag. Dock är den mest bokad med roliga grejer och det är ju förstås helt fine. Började 8.30 i dag med naturvetenskaper och kemi. På första bilden ser ni lite hur det kan gå till på våra pass. En massa grupplaborationer på gång, vilket är både kul och lärorikt. Efter kemin satt jag i datasalen framtill lunch och lagade engelskauppgifter. Vi hade sedan ledigt ända till 14.15, så Ida och Elsa bjöd mig på café för att fira min födelsedag i förskott. (Blir 20 år på torsdag, yey!) Dessa tjejer alltså, så fina! Efteråt var det föreläsning till klockan 16.45 och nu har jag hunnit cykla hem, äta middag och städa upp i köket. Alldeles strax blir det tisdagssamling och efteråt ska jag till Idas på lite idolhäng. Ja, ni hör ju - mest bara trevliga saker på schemat! Njut av kvällen, hörni - vad ni än har för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar