måndag 18 september 2017

Dags för en ny vecka

God kväll på er! Den här morgonen vaknade jag en timme innan alarmet - och kunde förstås inte somna om. Lite taskigt till en början, men egentligen rätt skönt. Plötsligt hinner du med så mycket mer än planerat. Hade gympa klockan 10.15 så före det hann jag äta frukost i lugn och ro, göra mig i ordning, laga skoluppgifter och kolla youtube. På gympan hade vi fotboll, vilket var riktigt roligt. Då lektionen var över, for vi snabbt tillbaka till skolan för att duscha i rekordfart och hämta en lunchsallad från caféet. Sen följde föreläsning i en och en halv timme, varefter jag cyklade hem i ösregn. Resten av eftermiddagen jobbade jag vidare med uppgifter, var och handlade, tvättade träningskläder, samt lagade middag. Nu i kväll var jag på BodyPump på gymmet, riktigt kul med det passet som omväxling. Så nu ska jag mest ta det lugnt tills jag går och lägger mig. Hoppas ni också haft en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar