söndag 18 juni 2017

Latest days

Hej på er! Jag har vaknat upp efter nattskiftet och tänkte kika in och berätta om vad jag gjort sen senast. Vädret har varit rätt så underbart och det har vi njutit av till max. I torsdags då jag slutat jobbet gick jag en stund på stan tills Anton dök upp. Som civil!! Vi for till Fäboda på picknick, sen senare på kvällen till hans och vidare till stan. På fredag var vi båda lediga, ibland lyckas timingen. Vi åt frukost på Fiika, gick runt i stan och Skata, solade vid en lekpark, fortsatte till Gamla Hamn där vi åt en sen lunch på bryggan och bara njöt. På kvällen hade jag skivrelease i Pedersöre kyrka. Vår kör har tillsammans med två andra körer sjungit in en skiva under våren. Mäktig kväll! Kvällen fortsatte sen i Kållby där det ordnades Fiskets natt. Lördagen bestod av långpromenad, fotboll, timmar i solen och sen fixade vi en supergod middag med grillat kött och majs med sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar