onsdag 5 april 2017

Konst, träning och raw cakes

I kväll är jag tacksam för mycket. Till exempel för denna dag - en kanske ganska vanlig onsdag, men ändå en onsdag som ger ett leende på läpparna. Fick börja morgonen med att sova lite längre, åt frukost i pyjamas, var på länk, kollade serie och fixade i hop lunch. Gick sen till centrum där vi skulle besöka en konstutställning med Ilon Wiklands illustrationer. Konstnären i fråga är mest känd för de bilder hon gjort till Astrid Lindgrens berättelser. Trots att jag annars inte är särskilt konstintresserad, var dagens besök riktigt inspirerande. Efter besöket for jag med några kompisar till Raawka. Har hört mycket om det cafét, men det var första gången jag var där. Stället levde nog upp till mina förväntningar! Valde en lemon raw cake som var riktigt fräsch och god. Där satt vi länge och bara pratade en massa. I kväll blev det volleyboll och sen en promenad hem i solnedgången. Himlen var så fin i kväll! Pratade också med Anton samtidigt och det hela blev ännu trevligare.

De två sista bilderna är inte från i dag -  gårdagens äggmåleri och måndagens sockersöta sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar