onsdag 8 mars 2017

080317

Alltså med en sådan fart dagarna rusar förbi! Wow, säger jag bara - plötsligt är det onsdagskväll. Sitter för tillfället i soffan med en skål frukt. Nyduschad under favoritfilten, ganska skönt faktiskt. Dock väntar ännu lite pluggande i kväll, men det är en bisak. I går kväll umgicks jag med Johanna. Så roligt att träffa henne, alltför länge sedan sist var det! I dag har jag haft dramapedagogik, (lunch) och modersmål i skolan. Lyxdag med roliga ämnen. Efter skolan for jag till stadsbibban med Bri för att förbereda en examinationsuppgift. Väl hemma igen fixade jag batatsoppa til middag (fortfarande en favorit) och sedan gick jag till nästa bibliotek. Yeey, det märks att flera deadlines är nära. Hursomhelst satt jag på Tritonia tills det stängde, vilket var ett bra val. Det blev ovanligt mycket studerande i dag, men det är bara bra som omväxling. Sen är det ju också den internationella kvinnodagen i dag. En fin dag med ett verkligt fint syfte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar