tisdag 28 februari 2017

Vad jag sysslat med sen sist

Hej på er! Sen jag sist bloggade i fredags har jag hunnit med en del, tänkte därför nu blogga om det (surprise, surprise). När jag kom hem från Vasa på fredagen gjorde jag inte något speciellt tills jag hämtade Anton från bussen. Kvällen blev också den ganska lugn, men en bra sådan! Steg upp tidigt på lördagsmorgonen och körde till stan för att kolla innebandy. Med Linda, Sofia och Paulina som sällskap kollade vi i princip alla turneringens matcher. Kul också att träffa på så mycket folk. Genast jag kom hem städade och dammsög jag huset. Sen kom Anton till vårt och vi for ut för att njuta av det underbara vädret. På kvällen for vi till Larsmo för att umgås med kompisar. Söndagen bestod av söndagslunch vid Antons, en promenad, sammankomst, fastlagsbullar och lite skid-vm däremellan. Sen var det plötsligt dags för milibussen att dra norrut igen. I går körde jag till Vasa på morgonen för en lektion, veckans enda dessutom. Lunchade efteråt med några vänner. På hemvägen svängde jag in via Kaitsor för att hälsa på Sander&co. Så roligt att besöka dem, det förgyllde verkligen måndagen. På kvällen blev det en promenad med podcast i öronen. Sen bakade jag också innan det blev sovdags igen. Hade nämligen väckning på 6 i dag, jobbet kallade "lovet" till ära. Såå, hittills i dag har jag inte hunnit med mycket annat än att jobba. Hann kolla skidningen efteråt och nu väntar jag bara på pappa i stan. Ha en fin fastlagstisdag alla (och ursäkta för ytterligare ett referatsinlägg ;)).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar