söndag 19 februari 2017

Strålande fredag

Skulle ha publicerats i fredags.)

Alltså vilket ljuvligt väder Vasa har bjudit på i dag! Solen har strålat sedan morgonen och på eftermiddagen värmde den till och med. Det gör den visserligen hela tiden, men i dag fick man konkret känna av det. Hade skola i dag från 9.15 till 11.45. Efteråt lunchade jag på cafét med några vänner. När vi ätit klart gick jag, Ida och Rebecka på stan en stund för att fördriva tiden. 13.30 hade vi intervju/samtalsmöte med en hörselpedagog. Så otroligt inspirerande var det! Resulterat av det lite längre mötet tänkte jag missa bussen hem till Jeppis, men hann som tur var i sista minuten. Kvällens planer är att hämta hem Anton och sen återstår att se vad vi hittar på. Ha en underbar fredagskväll!

Avslutar med de några Hfors-bilder jag hunnit spara på snap innan min telefon gick sina egna vägar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar