onsdag 28 december 2016

För att julen är allt bra härlig

Hej på er! Efter lite julledigt härifrån, tänkte jag nu berätta vad jag gjort de senaste dagarna. Hoppas ni alla också haft en superbra julhelg!
Julafton: Julaftonen började traditionsenligt med julkyrka på förmiddagen. Åkte sen hem för att ställa det sista innan jag for till Antons på julmat. Vi öppnade också julklappar där och hade det mysigt. På kvällen for vi hem till vårt dit tomten också kommit. Är så tacksam för alla fina paket jag fick. Kvällen fortsatte sen med spel och julmys.
Juldagen: Sov lite längre på morgonen och sedan fixade jag mig i ordning. Mitt i dagen bar det av till Kaitsor på vår traditionella julmiddag med mammas syskon. Där var vi nästan hela dagen, åt god mat, böt julklappar och hade Sander-mys. När vi sen kom hem på kvällen var vi ganska trötta och tog det bara lugnt.
Julannandag: Började dagen med arbete mellan 7 och 14.23. Efter det mötte jag upp mina fina vänner i stan och det blev en christmas shake på Friends dagen till ära. Vi satt och pratade en god stund och när jag kom hem, kom Anton till vårt.
27.12 En morgonpromenad med Bettina blev en fin start på gårdagen. Vid 12-tiden hämtade A upp mig och vi drog till stan för att checka in mellandagsrean lite. Köpte bara en pyjamas och sen bytte jag ut en sak jag råkat få två exemplar av till jul. Vi åt lunchbuffé på Golden Lotus och drack sen också lite fancy kaffe på Robert's coffee. När vi var klara med Jeppis for vi hem till Antons. Där bakade vi bland annat cookies och hade filmkväll. Filmen vi kollade, The Shawshank Redemption, var helt galet bra! Rekommenderas verkligen.

Avslutar det här låånga inlägget med lite blandade bilder från de senaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar