torsdag 15 september 2016

Veckan hittills

I måndags hade vi bara en föreläsning från morgonen. Efter lunchen drog jag till stan för att söka fjädrar och liknande till kvällens pocahontas-outfit. Runt halv 4-tiden samlades hela klassen vid Lindas för att ställa oss klart. Orsaken till allt detta ställande var förstås gulisintagningen som vi hade den kvällen. Jag var väldigt osäker på om jag ens skulle delta, men ångrar inte att jag for. Verkligen såå kul - med finaste klassen dessutom. Intagningen höll på hela kvällen och jag kom hem vid 22-tiden. Tisdagen innebar föreläsningar på förmiddagen, tritonia-besök, plugg, tisdagssamling och gym. I går hade vi också bara lektioner från morgonen, efter lunchen var det dock föreningsmässa i skolan. Väl hemma igen bakade jag blåbärspaj och sen blev det ett gympass. Anton kom och hälsade på, på kvällen, kulkul! I dag är jag ledig och vi har städat från morgonen. Snart får jag mer besök, så roligt! Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar