onsdag 28 september 2016

Pluggdag

I dag känns det oskojat som om det enda (vettiga) jag gjort har varit skolrelaterat. Jobbade på ett arbete på förmiddagen och cyklade sen till skolan för att plugga vidare där. Hade också pianolektion och planeringsträff med klassen. Mellan 15 och 18.30 var jag på föreläsning, och sen jag kom hem har jag försökt skriva så mycket som möjligt på det där samma arbetet. Nå väl, nu får det räcka. Föreläsningen var i alla fall superbra, så inspirerande! Temat var Hjärnan, inlärning och motivation och det känns verkligen som om man lärde sig en hel del nyttigt, på de några timmarna. Är också superskönt då det känns som om man valt rätt spår angående utbildning.
Nu ska jag ändå stänga av skolan för natten, kolla lite serie och sen sova. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar