måndag 26 september 2016

Min måndag

God kväll på er, hoppas ni haft en bra start på veckan. I morse steg jag upp efter 8, åt frukost och hann ställa mig i lugn och ro. Älskar att ha tid över på mornarna. Hade bara en föreläsning på förmiddagen, så kom hem redan efter lunchen. När P&P slutade åkte vi till Prisma för att veckohandla och sen var det plugg som gällde i ett par timmar. Efter att vi lagat och ätit middag, kollade jag lite serie innan jag cyklade till gymmet. Så skönt var det att gymma i dag, fint cykelväder också. Nu ska jag äta kvällsmål och sen bara chilla resten av kvällen.

     

Jag vet att det säkert är många som inte håller med mig, men visst är väl måndagar ändå underbara?! Visserligen är helgen slut, men en ny vecka står framför - pretty amazing det också. 

                 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar