tisdag 12 juli 2016

De senaste dagarna

I fredags jobbade jag 7-15 och på kvällen var vi till Larsmo på möte och us. Lördagen spenderades också till en stor del på mötet och på kvällen drog vi ut till en villa med ett gäng kompisar. På söndagsmorgonen sjöng vi med Cantate och sen blev det möte igen. Avslutade min lediga helg med picknick, kvällspromenad och em-final - perfekt. I går arbetade jag 7-15 och efter att jag slutat var jag en stund i stan med Kiika och Johanna. Mamma plockade upp mig och jag for hem en sväng innan jag åkte i väg till Elins. Vi ordnade en liten födelsedagssurprise åt Elin och Hanna som fyller nära varandra. Kvällen blev jättemysig, tack för den tjejer! Grattis till er i för-/efterskott! 😙 I dag arbetade jag också morgonskifte. For sen in till stan med Anton, gick i butiker och åt subway. På kvällen var vi på Esse Ik-match, vilket också var kul - trots regnet.

Vet att uppdateringen varit låg den senaste veckan, men ska försöka bättra mig. I morgon väntar dessutom veckans lediga dag, yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar