torsdag 16 juni 2016

Såå bra dag

I går var jag ledig och som jag väntat på en sådan dag! Sov till 9, steg upp ännu senare, åt morgonmål, duschade och ställde mig. Körde sen i väg till mina kusiners och fortsatte med Linda och Anette till Kokkola. Där åt vi först lunch på Amarillo, riktigt gott var det. Sen gick vi en god stund på stan och inne i butikerna. Innan vi fortsatte vidare köpte vi glass på torget samt vindruvor och jordgubbar till picknickmat. Med hjälp av google letade vi upp en strand och vi hittade den sen också i verkligheten. Såå härligt strandväder var det, vindstilla och klarblå himmel. Då det led mot kväll packade vi i hop och körde hemåt. Jag stannade en stund i Larsmo för en sen middag. Väl hemma igen kom Anton hit en stund och efter att han åkt hem, somnade jag med det samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar