tisdag 3 maj 2016

Sen senast

Hejhej! I söndags reste jag ju som tidigare nämnt till Helsingfors. Andréa mötte mig på stationen och vi fortsatte till Frebe. Några timmar senare åkte vi hem till deras där vi åt kvällsmål och pratade en massa tills det blev sovdags. Nästa morgon väntade en tidig väckning och en knapp timmes bussresa intill centrum. Skrev sen inträdesprov vid Helsingfors universitet till klockan 13. Jag hade bokat tågbiljett först till 16.06 så hann gå en stund på stan efteråt också. Hittade en bikini, ett par skor och en topp. Tågresan hem tog cirka fyra och en halv timme, Anton hämtade mig och resten av kvällen var vi vid vårt.

I dag har jag varit ledig och hunnit njuta av det härliga vädret. Träning, serier, städning och läsning har sysselsatt mig. I kväll var vi och äta till Strandis med grilsen, fortsatte sen till stan en stund också. Så mysig kväll, tack för den fina ni! Nu ska jag snart sova, hörs mer i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar