måndag 14 mars 2016

Om skrivningar och helgen som gått

Hejhej! Tänkte kort berätta vad jag gjort sen senast. På fredagskvällen var vi på us i Kållby, fortsatte till stan på lite mat och sen kom A hit en stund. På lördagen vaknade jag ganska tidigt, åt morgonmål, fixade mig och for till Johannas. Vi pluggade hälsa ett par timmar och lunchade innan jag var tvungen att fara för att hinna till jobbet. Arbetade 13.30-20.30 och for till Nilsens på kalas direkt efteråt. Vi firade Alexander och Sebbe, grattis ännu i efterskott. :) Kvällen var riktigt kul så tack för det! I går kollade jag serie, var till bön, pluggade och tränade. I dag var det då dags för andra delen av modersmålsskrivningarna: essäprovet. Tror att det gick riktigt bra, är positiv nu efteråt i alla fall. Hann vila en stund efter skrivningen innan det blev dags för hälsaprepp 15.30. Kom hem efter 19 och sen dess har jag mest tagit det lugnt. I morgon väntar repetition hela dagen lång, yey. God natt!

                   
                        



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar