torsdag 28 januari 2016

Sen sist

Hej bloggen! xD Tänkte skriva lite kort om vad jag gjort sen sist. I tisdags tog jag mig igenom skoldagen med en fruktansvärt sjuk hals. Träning eller utevistelse kom inte på frågan. På kvällen läste jag min roman i kanske två timmar. Klockan var sen knappt 21 innan jag somnade, det var välbehövligt. I går hade jag endast två lektioner. Efter det for jag och Anton till Friends på lunch, sen en stund till hans mommos&moffas. Resten av dagen spenderade vi hemma hos honom. I dag hade jag bara en riktig lektion, sjukt skönt med sådana dagar. I dag är också första dagen sen i helg då min hals är helt bra, härligt! Var ändå tvungen att skippa volleybollen så jag tillfrisknar ordentligt. Tråkigt men kanski smartast så. :/

                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar