torsdag 7 januari 2016

⭐️2 0 1 5 ⭐️

Efter en hel del krångel kommer nu ett litet inlägg som sammanfattar mitt 2015. Bilderna borde vara i ganska bra ordning, några kom nog ändå lite huller om buller. Mycket hinner hända på ett år, men jag ska ta tag i några saker.    

                        
                        
                        
Det som jag främst minns från årets första månader är Polenresan och förberedelserna i samband med den. Det var verkligen ett oförglömligt projekt som jag är glad att jag fick vara med om. Många födelsedagar firades och flera av mina vänner fick körkort, vilket till en början var väääldigt spännande, haha. Vi hade temadagar i skolan, jag löptränade mycket och pluggade en hel del. 

                      
                      
Stafettkarnevalen är ett av de bästa minnena från våren, så sjukt roligt var det. Bilden av Bettina 
är felplacerad, hon var här i Juli och då spenderade jag mycket tid med henne.

                    
                    
Skolavslutning, rippiläger, studentfester och sommararbete. Rippilägret var ett av de allra bästa, (säger det alltid) så sjukt kul.

                   
Barnläger vid härligaste Pörkenäs, fotbollsmatcher, vackra solnedgångar, träff med tjejerna.
                   
Cykeltur med Pernilla, strandhäng då det någon gång blev tillräckligt varmt, mycket volleybollspelande också.
                   
Lärde känna många nya vänner under denna sommar, något som jag är riktig tacksam för. Det blev många sena nätter med mycket skoj, precis så ska en sommar vara.
                   
                   
                   
Villaliv och båthäng, sommarmöten, soluppgångar, Millie, Heather och Josh var hit från Usa, mycket fotboll och volleyboll kännetecknar också dessa dagar.
                  
                  
                  
Sommaren innehöll också pluggande som utmynnade i höstens studentskrivningar. Det är främst det jag minns från hösten, det var en verkligt stressig period. Annat kul är kompishäng, paddling och ägen min födelsedag. Mina underbara vänner ordnade en oförglömlig överraskning åt mig och sen hade jag också födelsedagskalas tillsammans med Meme. Efter att skrivningarna var klara tog jag körkortet och det är nog lätt en av de bästa sakerna med 2015.

                  
                  
                  
Helsingforsresan i November var sjukt rolig med bästa abi-16. Vi spelade också innebandyturnering i Nykarleby och kom vidare till final efter att ha vunnit över både Nykarleby och Vörå.

                
Vi överraskades av snö ett varv, vilket var väldigt uppskattad. Lilla jul firades också, antagligen den bästa sådana någonsin. I början av December var jag en helg till Ryssland, också något av det roligaste i år. 

               
Mer kalasande och silver i innebandy. December innehöll också mycket fix inför julfesten, julfester, årets sista provvecka, tid med A💕, familjen och vännerna.

              
Julhelgen var underbar, liksom även resten av jullovet. Glömde antagligen bort det mesta, men bloggarkivet finns också för sådant. 2015 var stundvis ett stressigt år, men det innehöll så otroligt mycket bra och det är jag verkligt tacksam över. Nu är jag så redo för 2016!







1 kommentar: