söndag 13 december 2015

Tredje advent

Tar ett avbrott från skoluppgifterna, utan egentlig orsak ännu till. Eller egentligen var det för att jag märkte hur lite jag bloggat hittills i December. Och för att jag hade inspirationsbrist i essäskrivandet. Kan ni fatta att det redan är tredje advent, lucia och 11 dagar till jul? Skriver det i nästan varenda inlägg nuförtiden, men helt sjukt vad tiden går. Fem skoldagar kvar av denna period. Två prov, en essä, en litteraturppgift, ett föredrag. En julfest på fredagen, det ser jag så mycket framemot. PG:s julfester är de bästa, utan tvekan. När nästa helg börjar har vi jullov, därför känns det inte alltför dåligt med måndag i morgon. En annan superkul grej är att Millie är på väg hit till Finland som bäst. Såg henne senast i somras, känns overkligt att hon snart är här igen. Skoj!

Nu ska jag sluta babbla och börja jobba, hade!
                     
//weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar