onsdag 2 december 2015

Sen sist

Nåja, nu ska det bloggas igen! :D Sen sist har jag bland annat firat en hel del. Lilla jul i lördags var nog bästa någonsin. Vi hade hyrt Solhaga och var där från sent på eftermiddagen till tidigt nästa morgon. Singstar, spel, jacuzzi, julsånger och god mat beskriver firandet ganska bra. Mot slutet av natten blev jag dock så trött så jag inte orkade mycket alls, var nog helt okej det ändå, haha.
Annat då? Ett par födelsedagar har också firats, jag har spenderat tid med A och ockå fixat saker inför Rysslandsresan i helg. Det ska bli riktigt intressant att fara dit, har aldrig besökt Ryssland förr. (Har jag nämnt på bloggen att jag ska dit ens? :O Måste ta en titt i arkivet. xD) 

I kväll ska jag i alla fall träna, laga läxor och läsa. Får se om jag hinner med något annat, kanske packa lite också. Ha en fortsatt bra onsdagskväll, kram! 



                               

Var löjligt oaktiv med att fota på lillajul, men på Marias blogg (som finns till höger) finns en hel del bilder. Kika in där om ni vill! 


                              
                     
Bilderna i collaget är från we❤️it






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar