lördag 21 november 2015

Kindness is like snow, it beautifies everything it covers

I går hade jag bara två lektioner i skolan, sen bar det av på övningsskedet med bilskolan. Det gick bra, skönt att ha det över ändå. Hade håltimme sista lektionen så behövde inte tillbaks till skolan när jag var klar. På kvällen var jag först på körövning, sen till Kållby innan jag for ut. Kvällen spenderades till stor del i stan och på vägarna. Testade pepparkaksglass vid mäccen och vissa härjade mest i snön. När vi tröttnat på vägarna for vi till Jussis en stund innan det blev sovdags. I dag ska jag städa, sen på kvällen och servera på vuxenmiddag. Senare blir det förlovningskalas och volleybollturnering om jag hinner. Ha en bra dag! :)

                                   
                     
                     



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar