torsdag 19 november 2015

45 frågor

Tänkte som omväxling göra en blogglista och svara på 45 frågor. Lägger in lite blandade bilder emellan bara så det inte ser så tråkigt ut. :D
1. Vem litar du på? Har relativt lätt för att lita på folk - både på gott och ont. Mest litar jag nog ändå på min familj och mina närmaste vänner.  
2. Var skulle du vilja vara just nu? Antingen på en strand i ett supervarmt land eller på skidorna högt uppe i Lappland. 
3. Favoritstad? Helsingfors, vet inte varför men trivs alltid så bra där. 
                               

4. Vilket är ditt favoritnummer? Inget jag brukar tänka så mycket på, men när jag var yngre var det 21, 9 eller 12.
5. Vad var det senaste du åt? Tacosallad, så sjukt gott var det. 
                       

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Haha, mörkblå kanske. 
7. Hur är vädret just nu? Det är uppehållsväder men ganska kallt.
8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? Mamma.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ää svårt, kanske ögonen eller leendet.
10. Vad har du för skostorlek? 38 på de flesta skor.
11. Favorit tv-program? Kollar väldigt sällan på tv nuförtiden, men chicago fire är lätt min favoritserie för tillfället.
12. Har du några syskon? Jo, Oliver 7 år, Lotta 11 år och Viktor 15 år.
                        
                  
                        

13. Längd? Vet inte exakt, det börjar vara länge sen jag mätte mig. Runt 165 cm skulle jag tro.
14. Hårfärg? Mörkblond/ljusbrun, vet aldrig vad jag ska svara på den. 
                 

15. Ögonfärg? Blå.
16. Använder du kontaktlinser? Nope.
17. Favorithögtid? J u l .♥️
                       

18. Favoritmånad? Juli och December.
19. Har du gråtit någon gång utan anledning? Kanske någongång?
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Sjukt länge sen jag sett en film, det kan nästan vara Titanic (för typ fjärde gången, haha).
21. Favoritdag på året? Måste nog säga julafton eller juldagen.
22. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Jo, faktiskt.
23. Choklad eller vanilj? Choklad, fast om det gäller glass är det absolut vanilj som är godare.
24. Vad lyssnar du på just nu? First flight home - Jake Miller.
25. Är du kär i någon kändis? Kär är fel ord men Jesse Lee Soffer är helt okej, hahaha. 
26. Vilka böcker läser du just nu? På västfronten intet nytt och Simmar-Emma.
27. Favoritfilmer? Kanske hungergames 1.
28. Favoritsport? Volleyboll, gym och löpning.
                        


29. Vad gör du just nu? Svarar på frågor och lyssnar på musik.
30. Hundar eller katter? Hundar.
31. Favoritblomma? Ros eller tulpan.
32. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Antagligen, men kommer inte på något nujust #goodgirl XD 
33. Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Jo, har flera nära pojkkompisar.
34. Har du älskat någon någon gång? Jaa.
35. Vem vill du träffa just nu? :):)
36. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Absolut! (Bland annat dessa på bilderna, men ingen nämnd och ingen glömd)
                           


37. Hur imponerar man på dig om man är kille? Det här låter klichéartat men med att vara sig själv kommer man långt. Förutom det är humor, bra klädstil och intelligens riktigt nice! 
38. Gillar du att flyga med flygplan? Joo, det är kul.
                                

39. Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
40. Hur många kuddar sover du med? Fyra eller fem.
41. Saknar du någon? Jaa.
42. Lyssnar på radio? Egentligen bara i bilen.
43. Bästa beslutet du har gjort i år? Att lära känna så många nya härliga vänner.
44. Sämsta beslutet i år? Att jag ångrar mina beslut sker ofta, men kommer inte på något specifikt jättedåligt beslut just nu.
45. Din senaste nerladdade app? Nouw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar