söndag 1 november 2015

011115

Nu kort om helgen. I fredags var jag också på dagis från 8.30-15.30, hade så kul under de två praodagarna. Trivdes jättebra på arbetsplatsen och ett avbrott från skolan var välbehövligt. På kvällen var jag rätt så slut och for därför hem redan efter körövningen. Lördagsmorgonen började på bästa sätt med en brunch med familjen. For sen till jakobstads kyrka där vi skulle sjunga med kören. Resten av eftermiddagen gjorde jag inte så mycket speciellt, länk+styrketräning är kanske det mest anmärkningsvärda. På kvällen firade vi Kalle i Terjärv, sen fortsatte vi på ungdomssamling och avslutade till sist kvällen vid Mikas. Lyckad kväll! I dag har jag läst på prov, varit till bön och slappat söndagen till ära. I morgon börjar jag 11 så ska därför ännu avsluta helgen med lite cf, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar