söndag 4 oktober 2015

So much fun

Gårdagen var så sjukt rolig, såå tacksam för dessa underbara, kreativa och superfina vänner som tagit sig tid att ordna allt. Är inte så bra på att vara kortfattad, men ska försöka mitt bästa och berätta vad vi gjorde. 

12-tiden på förmiddagen fick jag först ett telelefonsamtal och order att utföra en massa övningar; armhävningar, planka, squats osv. När jag fick tillstånd gick jag ut och på trappan hittade jag två brev, en mopohjälm som var maskerad till en krona och en stor reflexväst som det stod "Ida 18 år" på. Så fick jag då köra runt en stund med mopeden medan de andra körde bredvid med bil. När jag avklarat den delen fick jag en ny lapp med en ledtråd och en ögonbindel på mig så jag inte skulle veta vart vi körde. På nästa ställe for vi och paddla och efter det följde paketorientering med extra träningsinslag. Så sjukt roligt var det.

Då det var avklarat for vi till Kiikas där vi ställde oss för att fara och fota. Eller jag behövde inte göra något, de andra fixade allt, haha. Så najs!
Vi var till Aspegrens trädgård, jättevackert men kallt var det där. Ska visa bilderna därifrån i nästa inlägg. Efter detta fick jag skämma ut mig i mäccen drive in, men fick en present därifrån så det var värt det, haha. Sen for vi och äta till Mango House, mums!
Dagen avslutades med tjejkväll vid Julias. Paket, mycket gott att äta och en massa prat. Så fint hade de lagat i lusthuset, mysfaktor på 2000. 
Jag och Johanna var ännu så taggade då vi åkt från Julias så vi fortsatte till stan. Hungriga var vi också, vet inte hur det är möjligt, men vi for i alla fall på lite nattmat. Kiika och Elin kom också dit så vi var med dem tills vi for hem. Fick knappt in alla presenter då jag kom hem, kändes som på julafton, haha. Tack ännu en gång fina ni! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar