söndag 11 oktober 2015

Kalaskul helg

På fredag slutade jag vanlig tid och gjorde inget särskilt förrän på kvällen då vi firade Lukas. En riktigt rolig kväll var det. I går vaknade jag tidigt, varför vet jag inte. Var till stan med pappa på förmiddagen, sen bakade och helgstädade jag. Sent på eftermiddagen for jag till Emelies där vi alltså skulle ha vår födelsedagsfest. Det blev också en lyckad kväll/natt med en massa folk. Fick också jättefina presenter så tack för det! I dag har jag kollat serie, varit till bön och efter det till mäccen med några vänner. Var sen ut med dem en stund men ska upp tidigt i morgon, så därför är jag redan hemma. Ska dock kolla lite serie ännu innan jag börjar sova. Hoppas ni har en bra kväll vad ni än gör! 


           
                         






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar