torsdag 29 oktober 2015

28-29 oktober ⭐

Hejhej! I går somnade jag då jag skulle blogga så kör därför på säkra sidan i dag och bloggar redan nu. I går började dagen på bästa sätt med innebandyträningar första lektionen och body pump direkt efter. Resten av dagen gick också fort. Efter skolan for jag till stan med Johanna på lite ärenden. Senare på kvällen var jag och se till det nya biblioteket som äntligen blivit färdigt. Så fint och stort var det! När jag var yngre spenderade jag otaliga timmar i just biblioteket, var rätt så tokig i böcker, haha.

I morse cyklade jag då i stället för till skolan till min praoplats. Dag 1/2 var superrolig, trivs verkligen där. Slutade halv 4, hem och äta och sen efter en stund på häftis. Nu har jag resten av kvällen ledig, tror jag ska lyxa till det och baka scones med Lotta. Ha en fortsatt fin kväll! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar