torsdag 10 september 2015

Torsdagskväll

Hejhej! I dag hade jag skola från 8-3 - som vanligt. Var dock i skolan ytterligare en timme men detta pga. volleyboll, så det var bara kul. När jag kom hem gjorde jag undan läxorna innan ledarsamlingen som jag hade på schemat i kväll. Resten av kvällen har gått i raketfart, pluggat religion är basically vad jag hunnit med.

Har ett litet problem som heter att min ipad är full och min telefon näst intill. Försöker rensa båda med jämna mellanrum, men det går inte alltid så snabbt framåt. Därför får ni lite weheartit som avslutning på detta inlägg. Hade! 

                         
                        
                        
       

         

       
        
           
                           
                       
   
                            









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar