måndag 28 september 2015

Tidsbrist

Heej! Ursäkta helgens bloggavbrott! I fredags var vi till Elaines villa på kvällen och sen via stan en stund innan gryningen. På lördagen pluggade, städade och bakade jag. På kvällen blev det us och Nilsens en stund efteråt. I går pluggade jag precis hela dagen.. Nu är det bara ett prov kvar för min del, religion på onsdag. Så skönt då jag redan läst till det inför skrivningarna. Har annars fått de preliminära resultaten för höstens alla skrivningar och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Sjukt kul att det gick bra, hoppas de slutliga poängen inte skiftar mycket från lärarens. I morgon börjar jag 11, obeskrivligt skönt! Nu ska jag kolla film/serie tills jag far och sova. Minns inte när jag sist skulle ha gjort det.😅 Hade!

                        
                 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar