onsdag 16 september 2015

Morning

För att ha något att distrahera mig med tänkte jag nu blogga. Vaknade tjugo minuter före alarmet och kunde inte somna om. Jag har inte varit överdrivet nervös för skrivingarna förrän nu i natt (tydligen). Jag somnade fort igårkväll till och med. I natt däremot har jag vaknat tre gånger och så har jag drömt en lång dröm om denna morgon. I drömmens slutskede hade jag somnat om och vaknade 08.54... Ni kan tänka er paniken - samligen är klockan 08.40 och 9.00 börjar det. Som tuuur var det bara en dröm, nu ska jag äta och ställa mig att fara så jag inte försenar mig. Ha en bra dag och lycka till alla andra abiturienter!

Bilderna är från i går(1) och i helg, tog några ovisade snabbt bara. (Enda jag gjorde i går utom kvällsträningen var att plugga, så fanns inte så mycket att visa.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar