lördag 18 juli 2015

Last few days

Hejhej! Hoppas ni har det bra och njuter av det härliga vädret. Ska i all korthet berätta om de två senaste dagarna, då bloggen av någon orsak lämnat åt sidan. Har inte heller fotat mycket, (knappt något alls för att vara ärlig) men det är en bisak. I torsdags arbetade jag som vanligt och sen låg jag ute i solen och läste till skrivningarna. Lite senare på eftermiddagen blev det gym och även biblioteksbesök för att låna mer finsk- och engelskapråkiga romaner. Ska försöka läsa så mycket som möjligt, också det med tanke på studenten. På kvällen var jag med Bettina. När jag slutade i går for jag på cykelutflykt med Bettina och Oliver. Vi cyklade till Vilttorpet, simmade/satt på stranden och besökte cafét där. På kvällen var jag med kompisarna vid Pernillas. Rolig kväll med bland annat prat, grillande och spa. I dag sov jag länge och har bara varit ute och läst, samt kört dagens träningspass, sen dess. Nu ska jag ta reda på vad denna dag har att erbjuda, hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar