tisdag 30 juni 2015

Sista juni

God kväll! I dag är det som redan nämnt den sista juni, helt sjukt hur fort tiden går! En ur helhetsperspektiv sett superbra månad, ligger nu bakom. Har ganska höga förväntningar inför juli också, hoppas på varmt väder och en massa roligt.

I dag efter jobbet har jag mest varit hemma. Började faktiskt läsa till studentskrivningarna?!?! Inte särskilt mycket, men en liten bit på vägen är jag. Var också på en länk i regnvädret, riktigt skönt att springa var det i dag. Nu ska jag snart börja sova så jag är pigg när alarmet ringer vid 6-tiden. God natt och sov gott!


                 
Väldigt svårt att få kvarg att se aptitligt ut på bild - kom jag fram till i dag. XD


I dag fyller också min finfina vän (på bilden ovan) hela 18 år! Grattiskraam! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar