söndag 21 juni 2015

En riktig sommarlördag

I går var det då den egentliga midsommardagen. Vädret var helt sjukt bra, det börjar kännas som sommar på riktigt nu. Jag kom hem från villan någongång efter 1 och bänkade mig direkt ute i solen. Senare på eftermiddagen körde jag ett träningspass (mage-rygg) utomhus, följt av intervallträning med Lotta. Riktigt skönt att springa i skogen, bortsett från tusentals myggor, högt gräs och leriga stigar. Alltså inte alls så skönt egentligen, men kul i alla fall. På kvällen var jag med mina vänner, vi var ganska trötta hela bunten så det blev en tidigare natt. För i dag har jag ännu inga särskilda planer, men hoppas på en kul dag. Hade!

                               
                                
                
                


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar