måndag 1 juni 2015

31.5. - 1.6

I går chillade jag mest från morgonen, sen var vi till bön och korvgörans efteråt. På kvällen var jag med Pernilla, Samppi, Anton och David. Kom hem lite sent med tanke på att jag skulle och arbeta i dag, men det gick bra i alla fall. I går var det också Johannas 18-årsdag. Grattis ännu till dig, bestie!♥️ 

I dag har jag då varit första dagen som lekledare på dagläger, det är vad jag ska göra nu första sommarlovsveckan. Sen blir det rippi och ett till barnläger innan jag börjar arbeta "på riktigt". Det var hur som helst riktigt roligt, ser framemot att vara där ännu fyra dagar. Nu har regnmolnen fått ge vika för solen och jag tror bestämt att jag drar mig ut på en kvällslänk. Hade! 

                    
                                   
                     
Riktigt fin min har jag, men den bjuder vi på. XD



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar