söndag 14 juni 2015

140615

En riktigt lyckad dag börjar lida mot sitt slut. Vaknade ganska tidigt för att ställa mig inför konfirmationerna. Klockan 10 var vi i Pedersöre kyrka och 13 i Purmo. När båda var avklarade for några av oss hjälpledare till Jennis på mat och kaffe. Riktigt trevligt. Hann hem och byta kläder och sen bar det av mot Larsmo. Tillbringade kvällen tillsammans med mina kusiner. Vi åt avskedsmiddag för Sofia vid Strand Camping, och fortsatte sen kvällen med chill hemma hos deras. Sofia ska som au pair till Usa och åker i väg om en vecka, kommer verkligen sakna henne! Ni hittar hennes blogg i min blogglista om ni vill läsa. (Klart ni vill.) I morgon blir det läger igen, barnläger denna gång. Ska bli kul trots att jag är lite trött efter senast. Därför ska jag nu börja sova, god natt alla! 
                        
                        
                                
                                
                                
                 
Detta må vara suddigaste bilden jag laddat upp hit, men det får faktiskt vara. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar