fredag 15 maj 2015

Es ist Freitag ⭐️

Så var det helg på riktigt, jätteskönt! Började dagen med stafettkarnevalsträningar i regnet. Det var ett bra sätt att avreagera mig efter matchen i går, skäms nästan för hur mycket det påverkade mitt humör. Tycker trots resultatet att lejonen spelade bra genom turneringen, alltid kan det inte gå vägen. Efter skolan kollade jag serier och njöt av att ha lite egentid. Har också hunnit städa en del och dammsuga hela huset, inte ofta det sker en fredagskväll. Nu ska jag strax börja ställa mig för kvällen, planerna är oklara som vanligt, men något kul ska det väl bli.

Avslutar inlägget med lite fredagsmotivation. Vet inte hur det är med er, men jag är riktigt 50-50 då det gäller citat och liknande. Ibland scrollar jag igenom dem, utan att bry mig det minsta om vad som står. Andra gånger kan jag tycka att allt stämmer så bra och bli helt supermotiverad. Det senare alternativet gäller för tillfället, haha. 

                      
                               
               


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar