fredag 10 april 2015

Gotta love Fridays

I dag har jag ledig eftermiddag/kväll från allt vad som heter skola och provläsning. Det är svårare än man skulle tro, faktiskt. Direkt jag inte har något att göra känns det som om jag borde räkna lite. Skriva essä, plugga grammatik eller ens läsa något vettigt. Men jag tror på pauser, man behöver ta det lugnt ibland. Koppla av lite och göra ingenting alls, som jag gör för tillfället. Är nog sådär halft på väg ut också, men får se hur det blir. Har för ovanlighetens skull inte så stor skillnad i kväll. Hemma och ta det lugnt, fine. Ute och ha kul med vännerna, fine. I morgon ska jag läsa på prov. Och på söndag och måndag. Sen är det över på riktigt (för denna gång) och så småningom dags för Polen. L Ä N G T A R !
Hoppas ni alla har en superkväll vad ni än gör, njut av fredagen! :D

                         
Mörkt är det också i mitt rum i kväll.
      

Bakade denna citronmarängpaj i dag efter skolan, det är nämligen ingen vanlig dag i dag. Världens bästa mamma fyller år, paljon onnea äiti! ♥️

                   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar