lördag 7 mars 2015

Om fredagen

God morgon! Tänkte kika in och berätta lite om gårdagen, tänkte göra det ren då jag kom hem i går - men somnade. Nåväl, skoldagen var faktiskt kul. Vi var lite fredagströtta och skrattade mest hela tiden. Så kul med musik i den här perioden också, förgyller verkligen dagarna, haha. Då jag kom hem från skolan lagade jag mat, #masterchef#dotterpoäng xD. Hann också löpträna innan jag ställde mig ut. Kvällen blev riktigt rolig, kul att vara så många för en gångs skull. Vi körde runt mest och böt ställen mellan varven, åt glass och pratade en massa. Nu ska jag ner och äta morgonmål, hade! :D

                                            
                                              
                                          

Min telefon blev utan ström nästan direkt vi for ut, därför inga bilder från kvällen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar