söndag 8 februari 2015

10 saker som ni kanske inte visste om mig ⭐️

1. Jag är född i Ekenäs och bodde där de första veckorna av mitt liv. 

2. Jag har väldigt livlig fantasi - både på gott och ont. Jag tror det beror på att jag bokstavligen slukade böcker som yngre och att jag därför fått ett och annat för mig, haha.

3. Jag har hållit på med klättring, (ibland mer och ibland mindre) under cirka fem års tid.

4. Min absoluta favoritserie är Prison Break. Så sjukt bra är den och alltså Michael Scofield!😍 Wow, säger jag bara, lugnt bästa "seriekaraktären" som jag vet.

5. Jag är väldigt envis om jag vet vad jag vill eller tror om något.

6. Gröt har alltid varit en av mina favoritmaträtter. Jag har haft perioder då jag kunnat äta gröt till morgonmål, lunch och middag. Weird...

7. Jag är extremt kittlig och då menar jag verkligen extremt. Det kan mina vänner intyga. 

8. Jag älskar att vara på läger, det är något av det bästa jag vet! Som yngre var jag på ungefär varenda läger som ordnades och det är typ lika ännu. Med den skillnaden att jag nu är som hjälpledare i stället. 🙈

9. Jag har flugit bara en gång i mitt liv (tur-retur) och jag kan allvarligt inte beskriva hur rädd jag var innan. Förstår inte i efterhand hur jag kunde vara det, för tvärtom tyckte jag ju att det var riktigt kul!

10. Jag är ett riktigt sportfan. Tycker jättemycket om att själv hålla på med sport, men också att kolla på. Speciellt på ishockey och olika skidsporter, det är såå spännande!

Hoppas ni gillade det här inlägget. Tycker i alla fall själv att dessa är intressanta att läsa på andras bloggar. Kraam! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar